Тренінг для відповідальних за інформатизацію закладів обласного підпорядкування, 11-15.04.2016 — различия между версиями
Материал из ЗапоВики
Dominic28 (обсуждение | вклад) (→Матеріали тренінгу) |
Aviket (обсуждение | вклад) |
||
(не показаны 2 промежуточные версии 1 участника) | |||
Строка 10: | Строка 10: | ||
=Матеріали тренінгу= | =Матеріали тренінгу= | ||
*[[Обласний конкурс Школа інформаційного суспільства 2015]] | *[[Обласний конкурс Школа інформаційного суспільства 2015]] | ||
− | *Проведення заходів у новому форматі | + | *[https://docs.google.com/document/d/1zVhQfa2Omh1FXIbUuRmBqCU03V_ipHGqhtMMikJeWKQ/edit Обласний конкурс "Навчаємо української"] |
− | + | ==Проведення заходів у новому форматі== | |
− | + | *[http://www.edcamp.org.ua/ Edcamp Ukraine] | |
− | + | *[https://www.facebook.com/edcampukraine/?fref=ts Група ФБ] | |
− | + | *[https://www.youtube.com/channel/UCZTRfXnGXyW2D3bKkCup2vw Educational producers PaEl] | |
− | + | ==Хмарні сервіси як компоненти освіти. Google Apps як платформа та засіб для побудови освітнього середовища навчального закладу== | |
− | + | *[https://drive.google.com/file/d/0B-LkBKaO5xliakJBWEtfMElhVjQ/view?usp=sharing Презентація "Хмарні технології: поняття, види, типи"] | |
− | + | *[https://drive.google.com/file/d/0B-LkBKaO5xliQTlpQXQtQTBvMFk/view?usp=sharing Презентація "Всеукраїнські експерименти по впровадженню хмарних технологій"] | |
− | + | **''Нормативна база:'' | |
− | + | ***[https://drive.google.com/open?id=0B5CsothYVK2-Z1VCN3FEZzdLQTA Наказ МОН № 629 від 21.05.2014 Про проведення дослідно-експериментальної роботи за темою «Хмарні сервіси в освіті» на базі ЗНЗ України] | |
− | + | ***[http://leader.ciit.zp.ua/files/plan/2015/030715_2.doc Рішення колегії від 24 червня 2015 року «Про формування простору відкритої освіти Запорізького регіону»] | |
− | + | **''Друковані матеріали:'' | |
− | + | ***[http://eprints.zu.edu.ua/16812/1/%D0%9C%D0%9E%D0%9D%D0%9E%D0%93%D0%A0%D0%90%D0%A4%D0%86%D0%AF%20-%202015.pdf Моделювання й інтеграція сервісів хмаро орієнтованого навчального середовища] | |
− | + | ***[http://lib.iitta.gov.ua/10390/1/%D0%9C%D0%95%D0%A2%D0%9E%D0%94%D0%98%D0%A7%D0%9A%D0%90-%D0%9F%D0%A0%D0%9E%D0%95%D0%9A%D0%A2%D0%A3%D0%92%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%AF-%D0%A5%D0%9E%D0%9D%D0%A1.pdf Литвинова С.Г. Методика проектування та використання хмаро орієнтованого навчального середовища.] | |
− | + | ***[http://lib.iitta.gov.ua/10252/1/%D0%A4%D0%90%D0%9A%D0%A3%D0%9B%D0%AC%D0%A2%D0%90%D0%A2%D0%98%D0%92%20-%20Office365-%D0%91%D0%B8%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D0%BE%D1%82%D0%B5%D0%BA%D0%B0.pdf Литвинова С.Г. Хмарні сервіси Office 365. Навчальний посібник.] | |
− | + | ***[http://metodisty.ru/modules/boonex/files/data/files/55703.pdf Борис Ярмахов и Людмила Рождественская "Google Apps для образования"] | |
− | + | ***[http://eprints.zu.edu.ua/13587/1/%D0%A0%D0%B5%D0%B3%D0%B5%D1%82%D0%B0.pdf Матеріали Всеукраїнського науково-методичного Інтернет-семінару] | |
− | + | **''Додаткові Інтернет-ресурси:'' | |
− | + | ***[https://docs.google.com/document/d/1hA8PCBA4RpSnxrhVRdsa3LiaePrQhjcU17pHAVfALLI/edit Формування простору відкритої освіти Запорізького регіону] | |
− | + | ***[https://docs.google.com/document/d/1ozsHjfW4DRirf0ZLQHldCuW9ULTOdlbbqcWjpClNsGw/edit Google Apps - Відстань більше не перешкода - ФОП Гарасюк Н.В.] | |
− | + | ***[https://docs.google.com/presentation/d/1pDMUUsj0jrte0dHxa7sWoIzsq5PJ6POtvEOcnUE_Vmo/edit#slide=id.g5603ccb72_0195 ФОП Гарасюк Н.В. - Google Apps для освіти] | |
− | + | ***[https://docs.com/vitaly-vedenev/2825/office-365 Office 365 в образовании] | |
+ | ***[https://drive.google.com/file/d/0B9n7GdHk6xL9V2lXY0hmcVVUM3c/view Сервіси Google у професійній діяльності педагогічного працівника] | ||
*Різні приклади використання хмарних технологій | *Різні приклади використання хмарних технологій | ||
**''Використання OneNote'' | **''Використання OneNote'' | ||
Строка 39: | Строка 40: | ||
***[https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=4BB8ADB8376A2A70!903&ithint=onenote%2c&app=OneNote&authkey=!AJBjMZ_x8sA6S6M Де є білки, там є життя; де є життя, там є білки] | ***[https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=4BB8ADB8376A2A70!903&ithint=onenote%2c&app=OneNote&authkey=!AJBjMZ_x8sA6S6M Де є білки, там є життя; де є життя, там є білки] | ||
***[https://nvk10-my.sharepoint.com/personal/lkozubye_nvk10_in_ua/_layouts/15/WopiFrame.aspx?guestaccesstoken=2sSHl9JmValLNUNQKSPgv3oqeMTe7LBthdD0PANGkXI%3d&folderid=06cb1ba97844d47909e91e2d6c5301476&action=view Портфоліо вчителя] | ***[https://nvk10-my.sharepoint.com/personal/lkozubye_nvk10_in_ua/_layouts/15/WopiFrame.aspx?guestaccesstoken=2sSHl9JmValLNUNQKSPgv3oqeMTe7LBthdD0PANGkXI%3d&folderid=06cb1ba97844d47909e91e2d6c5301476&action=view Портфоліо вчителя] | ||
− | + | *''Використання Google Диск'' | |
− | + | **[https://edugalaxy.intel.ru/index.php?automodule=blog&blogid=48453&showentry=9692 Электронная тетрадь] | |
− | + | **[https://docs.google.com/document/edit?hgd=1&id=1qLjlFedpWqGhLoOYOKzRfW-9pGo_YaiIBgOs5a31fVY Упражнение в Google Docs] | |
− | + | **[https://docs.google.com/forms/d/1rbPeuGgcDiMDI0AXzin-UQHC2_gI4SEij3l_5djZbZg/viewform?formkey=dGlyLXM4MEpCS2xiY0YtV08wOTd5R0E6MA Обратная связь] | |
− | + | *''Використання Google Map'' | |
− | + | **[http://gmm.in.ua/shevchenko_map/ Карта пам'ятників Тарасові Шевченку] | |
− | + | **[https://www.google.com/maps/d/u/0/edit?hl=ru&authuser=0&mid=zVkKHs5Ro63o.k796gQ-s47EE Мистецька мапа України] | |
− | + | *''Office 365'' | |
− | + | **[https://www.youtube.com/watch?v=ZEgD882QNKw&feature=youtu.be Урок математики] | |
− | + | **[https://www.youtube.com/watch?v=cqXRfxaGvuA&list=PLgsbsRy8M6Hos7PGlCQjfKaPiAp11LVW3&nohtml5=False Office365 Приклад застосування] | |
*[https://docs.google.com/presentation/d/1759l9il9lTTiJFPo8rzyyk5E6Ha7bibDN42_ezWOr14/edit#slide=id.p4 Реєстрація домена для Google Apps] | *[https://docs.google.com/presentation/d/1759l9il9lTTiJFPo8rzyyk5E6Ha7bibDN42_ezWOr14/edit#slide=id.p4 Реєстрація домена для Google Apps] | ||
− | + | **[https://docs.google.com/document/d/1miOoC8n9rnp1b-14LUOWj3J4dynaBNwXCFezXlVaJsE/edit ФОП Гарасюк Н.В. - Реєстрація набору веб-програм Google Apps for Education] | |
− | + | **[https://docs.google.com/document/d/1vEQ_nw0s0w33EmBb3Ks-WvR4-xFdAcAKtEnCGiRLHJY/edit Формування повторного запиту на оновлення до статусу "for Education" - ФОП Гарасюк Н.В.] | |
− | + | **[https://docs.google.com/document/d/10R8YnBbdgFwW6xhztdLZt2vcM_XPSFGRrkdUrWl6yyw/edit ФОП Гарасюк Н.В. - Масове створення облікових записів Google Apps - рекомендації] | |
− | + | **[https://docs.google.com/document/d/12Q5MBG1PUijEEphytUwz9wJRUxWwofO6cQdV55UyLJk/edit ФОП Гарасюк Н.В. - Суборганізації - Як застосовувати політики до різних користувачів] | |
− | + | **[https://docs.google.com/document/d/1VTUdgegnZkBQ_8WNG2XSXApLe-mBhFYzU9BHbZKD8wY/edit ФОП Гарасюк Н.В. -Управління Google Групами для користувачів Google Apps] | |
− | + | **[https://support.google.com/a#topic=29157 Справка Администратор Google Apps] | |
*Освітній потенціал Google-сервісів та Web 2.0. | *Освітній потенціал Google-сервісів та Web 2.0. | ||
**[https://plickers.com/ Plickers] | **[https://plickers.com/ Plickers] | ||
Строка 94: | Строка 95: | ||
**Канал TED | **Канал TED | ||
**Google Googles | **Google Googles | ||
+ | ==Безпечне та відповідальне використання Інтернету== | ||
+ | *[http://wiki.iteach.com.ua/%D0%A2%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%96%D0%BD%D0%B3_%22%D0%9A%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B5_%D0%BE%D1%86%D1%96%D0%BD%D1%8E%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D1%80%D0%B5%D1%81%D1%83%D1%80%D1%81%D1%96%D0%B2_%D1%96%D0%BD%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B5%D1%82%D1%83%22_%D0%B4%D0%BB%D1%8F_%D0%B2%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%96%D0%B2_%D1%96_%D1%83%D1%87%D0%BD%D1%96%D0%B2 Тренінг "Критичне оцінювання ресурсів інтернету" для вчителів і учнів (Дементієвська Н.П.)] | ||
+ | *Фрагмент тренінгу з критичного оцінювання ресурсів Інтернету: | ||
+ | **[https://docs.google.com/spreadsheets/d/1e53vbRf7ueYdEBXH2c4Z6az84p2IM1MvYzbcNkmKSiM/edit#gid=0 вправа "Словничок"]; | ||
+ | **[https://docs.google.com/spreadsheets/d/1OssTha6QriSYKmDze2kxPF5oSHxnJCmxY5sFPp7FVjo/edit#gid=0 таблиця для оцінювання за формальними індикаторами]; | ||
+ | **[https://drive.google.com/file/d/0B1RwKhQ7vMYkNTl3QVlvMkYzWkU/view аркуш з формальними індикаторами]; | ||
+ | **[https://docs.google.com/spreadsheets/d/1e53vbRf7ueYdEBXH2c4Z6az84p2IM1MvYzbcNkmKSiM/edit#gid=2076362261 вправа "Статті"]; | ||
+ | **[https://drive.google.com/file/d/0B1RwKhQ7vMYkeFZqaWZuYTdTUFk/view деякі техніки пропаганди]; | ||
+ | **[https://docs.google.com/forms/d/1X438NHpAYqs_0Iby2LCtrUJtOv44uevywXW8zIKwRns/viewform секрети пропаганди, міні-тест]; | ||
+ | **[https://docs.google.com/forms/d/1X438NHpAYqs_0Iby2LCtrUJtOv44uevywXW8zIKwRns/viewanalytics підсумок відповідей про секрети пропаганди]; | ||
+ | **вправа "Техніки пропаганди": визначте, яку техніку маніпуляції використано у [http://odessa-daily.com.ua/news/v-zhutkoj-avtokatastrofe-pogibla-izvestnaya-pevica-valeriya-id83143.html новині]; | ||
+ | **вправа "Серйозні сайти": | ||
+ | ***[http://monastyrchay.biz.ua/?gclid=CMPqtNyyz8kCFUQDcwodLuILXw Монастырские целебные сборы] | ||
+ | ***[http://antiparasitic.monastyr-chai.org/ Монастырский антипаразитарный чай] | ||
+ | *** "[http://news-journal.com.ua/zolushka_kashtan/?utm_source=directadvert&utm_term=247371&utm_content=6153885&utm_medium=olia&utm_campaign=directadvert_zolushka_kashtan Жидкий каштан]", "[http://zivilegko.tk/ Монастырский чай]" и "[http://mirimanova.ru/ Мотивационная экспресс-программа]" | ||
+ | ***[http://news-journal.com.ua/int_blog_komarovskiy/?utm_source=globalteaser&utm_term=7032&utm_content=241442&utm_medium=cpc&utm_campaign=globalteaser_intoxic_komarovskiy Блог доктора Комаровского]; | ||
+ | **[https://docs.google.com/presentation/d/1ufkR4g5LNAbDn59Qa_7b0UtrZKFOGo7uEguHiRegcyQ/edit#slide=id.p4 презентація до тренінгу]. | ||
[[Категория:Віртуальна спільнота відповідальних за інформатизацію]] | [[Категория:Віртуальна спільнота відповідальних за інформатизацію]] |
Текущая версия на 11:01, 14 апреля 2016
Содержание |
Загальні відомості про тренінг
Цільова аудиторія: Відповідальні за інформатизацію навчальних закладів обласного підпорядкування
Термін проведення: 11-15 квітня 2016 року
Місце проведення: ЗОІППО
Матеріали тренінгу
Проведення заходів у новому форматі
Хмарні сервіси як компоненти освіти. Google Apps як платформа та засіб для побудови освітнього середовища навчального закладу
- Презентація "Хмарні технології: поняття, види, типи"
- Презентація "Всеукраїнські експерименти по впровадженню хмарних технологій"
- Нормативна база:
- Друковані матеріали:
- Моделювання й інтеграція сервісів хмаро орієнтованого навчального середовища
- Литвинова С.Г. Методика проектування та використання хмаро орієнтованого навчального середовища.
- Литвинова С.Г. Хмарні сервіси Office 365. Навчальний посібник.
- Борис Ярмахов и Людмила Рождественская "Google Apps для образования"
- Матеріали Всеукраїнського науково-методичного Інтернет-семінару
- Додаткові Інтернет-ресурси:
- Різні приклади використання хмарних технологій
- Використання Google Диск
- Використання Google Map
- Office 365
- Реєстрація домена для Google Apps
- ФОП Гарасюк Н.В. - Реєстрація набору веб-програм Google Apps for Education
- Формування повторного запиту на оновлення до статусу "for Education" - ФОП Гарасюк Н.В.
- ФОП Гарасюк Н.В. - Масове створення облікових записів Google Apps - рекомендації
- ФОП Гарасюк Н.В. - Суборганізації - Як застосовувати політики до різних користувачів
- ФОП Гарасюк Н.В. -Управління Google Групами для користувачів Google Apps
- Справка Администратор Google Apps
- Освітній потенціал Google-сервісів та Web 2.0.
- Plickers
- BlendSpace
- Google Doc Publisher
- Академія
- Створення скороченого посилання
- Книжки
- Hangouts
- Будуємо з Google
- Перегляд вулиць
- Google Art Project
- Smartypins
- Santatracker
- Google Дід Мороз
- Sciencefair
- Мистецький арсенал
- Віртуальні експерименти
- Академия для авторов YouTube
- 3D Ольвія
- Google Sky
- Картограф Україна
- Програмування для дівчат
- Google Keep
- Спільноти Google+
- Мобільні додатки Google
- Google Talk
- Google Classroom
- Google Photo Shere
- Канал TED
- Google Googles
Безпечне та відповідальне використання Інтернету
- Тренінг "Критичне оцінювання ресурсів інтернету" для вчителів і учнів (Дементієвська Н.П.)
- Фрагмент тренінгу з критичного оцінювання ресурсів Інтернету:
- вправа "Словничок";
- таблиця для оцінювання за формальними індикаторами;
- аркуш з формальними індикаторами;
- вправа "Статті";
- деякі техніки пропаганди;
- секрети пропаганди, міні-тест;
- підсумок відповідей про секрети пропаганди;
- вправа "Техніки пропаганди": визначте, яку техніку маніпуляції використано у новині;
- вправа "Серйозні сайти":
- презентація до тренінгу.