Участник:Tatyana-yakovenko — различия между версиями

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск
(Новая страница: «'''Татьяна Васильевна Яковенко ''' ЗУВК "ОСНОВА" *Учитель русского языка и литературы, мир…»)
 
 
(не показаны 3 промежуточные версии 1 участника)
Строка 2: Строка 2:
  
 
'''
 
'''
ЗУВК "ОСНОВА"
+
Запорожский учебно-воспитательный комплекс  "ОСНОВА"
  
*Учитель русского языка и литературы, мировой литературы, художественной культуры
+
*[[Віртуальне методичне об'єднання вчителів російської мови та літератури, зарубіжної літератури Орджонікідзевського району|Учитель русского языка и литературы, мировой литературы,]] художественной культуры
  
*Адрес: Запорожье, ул Цитрусовая, дом 6, кв. 55
+
*Личные данные:
  
*Телефон: 068-86-20-977
+
Почтовый адрес: ул Цитрусовая, дом 6, кв. 55, Запорожье, 71071
  
=Учебная работа=
+
Телефон: 068-86-20-977
 +
 
 +
Электронный адрес: tatyana-yakovenko@mail.ua
 +
 
 +
 
 +
=<big>Методическая работа</big>=
 +
 
 +
==Портфолио==
 +
 
 +
==Разработки уроков==
 +
 
 +
==Дидактический материал==
 +
 
 +
=<big>Классное руководство</big>=
 +
 
 +
='''Основні принципи виховної роботи:'''=
 +
 
 +
* Гуманістична орієнтація  (дитина – головна цінність у системі відносин).
 +
 
 +
* Соціальна адекватність  ( відповідність змісту і засобів виховання в соціальній системі).
 +
 
 +
* Індивідуалізація  ( індивідуальний підхід до кожного, надання можливості учням для самореалізації і саморозкриття ).
 +
 
 +
* Соціальна адаптація  ( адаптація в соціальному середовищі через спілкування, міжособистісні відносини).
 +
 
 +
* Створення виховного середовища (створення таких відносин, що можуть формувати особистість  дитини).
 +
 
 +
 
 +
 
 +
== '''Основні завдання шкільного методичного об'єднання класних керівників на 2014-2015 н.р.:''' ==
 +
 
 +
 
 +
 
 +
 
 +
* - підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників з питань психології та педагогіки виховної роботи. Організація програмно-методичного супроводу виховної роботи в класі, школі, що сприяє удосконаленню й підвищенню ефективності виховної роботи в школі;
 +
 
 +
* - інформування про нормативно-правову базу, що регулює роботу класних керівників в рамках модернізації виховання;
 +
 
 +
* - забезпечення виконання єдиних принципових підходів до виховання й соціалізації учнів;
 +
 
 +
* - формування мотивації педагогів з метою удосконалення професійної компетентності;
 +
 
 +
* - озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знаннями сучасних форм і методів роботи;
 +
 
 +
* - координація планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів в класних колективах; всебічний розвиток індивідуальності дитини на основі  виявлення її задатків та здібностей, формування ціннісних орієнтацій, задоволення потреб і інтересів;
 +
 
 +
* - сприяння становленню й розвитку системи виховної роботи класних керівників;
 +
 
 +
* - оцінювання виховної роботи членів педагогічного колективу; вивчення, узагальнення та розповсюдження передового педагогічного досвіду роботи класних керівників.
 +
 
 +
 +
==Кредо:  Якщо хочеш змінити світ на краще, зберегти його чисту красу, незайману святість, починай це робити із себе не завтра, а сьогодні, з цієї хвилини. ==
 +
 
 +
 
 +
 
 +
== Формули успіху ==
 +
 
 +
: Найкращий засіб допомогти собі самому – це допомагати ще комусь.
 +
 
 +
: Дітей не потрібно виховувати, з ними потрібно товаришувати.
 +
 
 +
: Людина стає тим, хто він є, завдяки справі, яку робить.
 +
 
 +
: Чим більше віддаю себе дітям, тим більше від них одержую.
 +
 
 +
: Хто не дивиться вперед – залишається позаду.
 +
 
 +
: Кожна дитина – таланту перлина.
 +
 
 +
: Любіть те, що ви робите й робіть те, що ви любите.
 +
 
 +
: Щоб мати право навчати, треба постійно вчитися самому.
 +
 
 +
: Штурмуйте кожну проблему з ентузіазмом… наче від цього залежить ваше життя.
 +
 
 +
 
 +
 
 +
 
 +
=='''Функції шкільного методичного об'єднання класних керівників:'''==
 +
* - аналітико-прогностична функція, що виражається в здійсненні аналізу якості надання виховних послуг, розробці методик й інструментарію виявлення результативності й прогнозування, а також їхнього подальшого вмісту за напрямками виховної роботи;
 +
 
 +
* - організаційно-координуюча функція, що забезпечує планування й організацію роботи методичного об’єднання класних керівників;
 +
 
 +
* - інформаційна функція, що виражається в інформуванні педагогічних працівників школи з питань виховної роботи;
 +
 
 +
* - методична функція, забезпечує створення організаційно-педагогічних умов з метою вдосконалення професійної компетентності членів методичного об’єднання.
 +
 
 +
==<big>Змістом діяльності методичного об’єднання класних керівників є:</big>''''''==
 +
 
 +
# 1. Планування й організація роботи методичного об’єднання класних керівників:
 +
# - розробка й затвердження планів виховної роботи, циклограм діяльності класних керівників, програм індивідуального розвитку;
 +
# - розробка методичного супроводу виховного процесу.
 +
 
 +
# 2. Створення організаційно-педагогічних умов для удосконалення професійної компетентності членів методичного об’єднання:
 +
# - надання адресної методичної допомоги.
 +
 
 +
# 3. Здійснення аналізу якості здійснення виховних послуг за напрямками:
 +
# - стан виховання в процесі навчання;
 +
# - створення додаткового простору для самореалізації особистості у позаурочний час;
 +
# - науково-методичне забезпечення виховного процесу;
 +
# - формування виховної системи школи;
 +
# - організація соціально-профілактичної роботи;
 +
# - моніторинг рівня вихованості учнів.
 +
 
 +
# 4. Систематизація, узагальнення й пропаганда передового педагогічного досвіду:
 +
# - організація методичних виставок;
 +
# - розробка методичних рекомендацій з пріоритетних напрямків роботи;
 +
# - підготовка творчих звітів;
 +
# - семінари, тренінги, конференції.
 +
 
 +
# 5. Організація позаурочної діяльності.
  
=Классное руководство=
 
  
 
==МО классных руководителей==
 
==МО классных руководителей==
  
==9-Б класс==
+
==Мой 9-Б класс==
  
=Художественная культура=
+
=<big>Художественная культура</big>=
  
 
==Уроки==
 
==Уроки==
  
 
==Презентации==
 
==Презентации==

Текущая версия на 23:52, 23 октября 2014

Татьяна Васильевна Яковенко

Запорожский учебно-воспитательный комплекс "ОСНОВА"

  • Личные данные:

Почтовый адрес: ул Цитрусовая, дом 6, кв. 55, Запорожье, 71071

Телефон: 068-86-20-977

Электронный адрес: tatyana-yakovenko@mail.ua


Содержание

Методическая работа

Портфолио

Разработки уроков

Дидактический материал

Классное руководство

Основні принципи виховної роботи:

  • Гуманістична орієнтація (дитина – головна цінність у системі відносин).
  • Соціальна адекватність ( відповідність змісту і засобів виховання в соціальній системі).
  • Індивідуалізація ( індивідуальний підхід до кожного, надання можливості учням для самореалізації і саморозкриття ).
  • Соціальна адаптація ( адаптація в соціальному середовищі через спілкування, міжособистісні відносини).
  • Створення виховного середовища (створення таких відносин, що можуть формувати особистість дитини).


Основні завдання шкільного методичного об'єднання класних керівників на 2014-2015 н.р.:

  • - підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників з питань психології та педагогіки виховної роботи. Організація програмно-методичного супроводу виховної роботи в класі, школі, що сприяє удосконаленню й підвищенню ефективності виховної роботи в школі;
  • - інформування про нормативно-правову базу, що регулює роботу класних керівників в рамках модернізації виховання;
  • - забезпечення виконання єдиних принципових підходів до виховання й соціалізації учнів;
  • - формування мотивації педагогів з метою удосконалення професійної компетентності;
  • - озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знаннями сучасних форм і методів роботи;
  • - координація планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів в класних колективах; всебічний розвиток індивідуальності дитини на основі виявлення її задатків та здібностей, формування ціннісних орієнтацій, задоволення потреб і інтересів;
  • - сприяння становленню й розвитку системи виховної роботи класних керівників;
  • - оцінювання виховної роботи членів педагогічного колективу; вивчення, узагальнення та розповсюдження передового педагогічного досвіду роботи класних керівників.


Кредо: Якщо хочеш змінити світ на краще, зберегти його чисту красу, незайману святість, починай це робити із себе не завтра, а сьогодні, з цієї хвилини.

Формули успіху

Найкращий засіб допомогти собі самому – це допомагати ще комусь.
Дітей не потрібно виховувати, з ними потрібно товаришувати.
Людина стає тим, хто він є, завдяки справі, яку робить.
Чим більше віддаю себе дітям, тим більше від них одержую.
Хто не дивиться вперед – залишається позаду.
Кожна дитина – таланту перлина.
Любіть те, що ви робите й робіть те, що ви любите.
Щоб мати право навчати, треба постійно вчитися самому.
Штурмуйте кожну проблему з ентузіазмом… наче від цього залежить ваше життя.



Функції шкільного методичного об'єднання класних керівників:

  • - аналітико-прогностична функція, що виражається в здійсненні аналізу якості надання виховних послуг, розробці методик й інструментарію виявлення результативності й прогнозування, а також їхнього подальшого вмісту за напрямками виховної роботи;
  • - організаційно-координуюча функція, що забезпечує планування й організацію роботи методичного об’єднання класних керівників;
  • - інформаційна функція, що виражається в інформуванні педагогічних працівників школи з питань виховної роботи;
  • - методична функція, забезпечує створення організаційно-педагогічних умов з метою вдосконалення професійної компетентності членів методичного об’єднання.

Змістом діяльності методичного об’єднання класних керівників є:'

  1. 1. Планування й організація роботи методичного об’єднання класних керівників:
  2. - розробка й затвердження планів виховної роботи, циклограм діяльності класних керівників, програм індивідуального розвитку;
  3. - розробка методичного супроводу виховного процесу.
  1. 2. Створення організаційно-педагогічних умов для удосконалення професійної компетентності членів методичного об’єднання:
  2. - надання адресної методичної допомоги.
  1. 3. Здійснення аналізу якості здійснення виховних послуг за напрямками:
  2. - стан виховання в процесі навчання;
  3. - створення додаткового простору для самореалізації особистості у позаурочний час;
  4. - науково-методичне забезпечення виховного процесу;
  5. - формування виховної системи школи;
  6. - організація соціально-профілактичної роботи;
  7. - моніторинг рівня вихованості учнів.
  1. 4. Систематизація, узагальнення й пропаганда передового педагогічного досвіду:
  2. - організація методичних виставок;
  3. - розробка методичних рекомендацій з пріоритетних напрямків роботи;
  4. - підготовка творчих звітів;
  5. - семінари, тренінги, конференції.
  1. 5. Організація позаурочної діяльності.


МО классных руководителей

Мой 9-Б класс

Художественная культура

Уроки

Презентации