Участница:Людмила7778 — различия между версиями

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск
(статья)
(конспект уроку)
 
Строка 1: Строка 1:
  
http://zw.ciit.zp.ua/index.php/Статья_"Развитие_учебно_-_познавательных_компетенций_при_использовании_проблемного_обучения_на_уроках_географии"
+
http://zw.ciit.zp.ua/index.php/ конспект урок для 6 класу на тему "ВІТЕР"
 +
Тип уроку:  вивчення  нового матеріалу.
 +
Мета уроку:
 +
Навчальна: повторити тему «Атмосферний тиск», розкерити зміст терміну «вітер», розглянути причини утворення вітру, від чого залежить сила та напрям вітру, сформувати уявлення про бриз;
 +
Навчити учнів складати план, використовувати умовні знаки, навчити складати розу вітру;
 +
Розвиваюча: продовжити формування вміння та навички про причино - наслідкові зв’язки.
 +
Обладнання: султанчик на високому  штатіви, дві повітряні кульки, на дошці схеми – малюнки досліду Торричелі, бриз денний та нічний, динамічна  модель «кругообігу води»,  схема основних та допоміжних сторін горизонту (для рози вітрів).
 +
Основні питання уроку:
 +
1. Як утворюється вітер?
 +
2. Від чого залежить сила вітру?
 +
3. Що таке бриз?
 +
4. Значення вітру.
 +
5. Роза вітрів.
 +
Хід урока.
 +
Організаційний момент.
 +
Актуалізація знань та вмінь  формі мозгового штурму:
 +
1. Які властивості повітря ви можете назвати?
 +
2. Хто першим виміряв атмосферний тиск та посніть схему на дошці?
 +
3. На якому досліді ми впевненились, що чим вище h Д, тим нижче h стовбчика рідини?
 +
Мотивація.
 +
Вивчення нового матеріалу.
 +
1. АТ має велике значення для утворення унікального явища природи. Спочатку ми отримуємо його дослідним шляхом (Демонстрація досліду с повітряними кульками та султанчиком
 +
 
 +
 +
 
 +
(На дошці написати тему та основні питання уроку)
 +
Зробити короткий запис до першого питання.
 +
 +
 
 +
2. Від чого залежить сила та напрям вітру?(дослід з двома кульками)
 +
 
 +
 +
Висновок:    від різниці тиску: чим більша різниця тим сильніший вітер(записати в робочий зошит)
 +
 
 +
 +
 
 +
3. Значення вітру:
 +
-  ветер, ветер, ты могуч……
 +
- ветер по морю гуляет ……
 +
- роль вітру в кругообігу води ( до магнітної дошки)
 +
- яке значення вітру ви можете назвати?
 +
- назвати позитивні риси впливу вітру  для людини? ( читання хрестоматії,  стр 197, 200)
 +
 
 +
4. Є на планеті місця де завжди існує різниця між тиском, а отже, і постійно дме вітер. Прикладом є місцеві вітри -  Бриз.
 +
(пояснення по схемі утворення бризу в підручнику  стр. 134, мал. 140, записувати в зошит)
 +
5. Напрям вітру залежить від того звідки дме вітер, якщо з ПН то північний т.д.  за вітром постійно ведеться спостереження. Навіщо? (питання до учнів)
 +
6. За  данними свого календ арика погоди за лютий місяць складаємо розу вітрів ( вчитель на дошці креслить та пояснює розу вітрів). В підручнику  стр. 136  мал. 144
 +
 
 +
7. Домашнє завдання.. Прочитати параграф  підручника 34,  відповісти на питання  в кінці параграфу (для всього класу). Підготувати додаткову інформацію про місцеві вітри ( на високий бал).
 +
8. Закріплення знань, отриманних на уроці з теми «Вітер».
 +
 
 +
 
 +
 
 +
Використана література:
 +
1. Програма з географії 6 клас, 2014 р.
 +
2. В. М. Бойко, С. В. Міхелі Географія, 6 клас, Х.; «Сицилия», 2014

Текущая версия на 17:03, 22 декабря 2015

http://zw.ciit.zp.ua/index.php/ конспект урок для 6 класу на тему "ВІТЕР" Тип уроку: вивчення нового матеріалу. Мета уроку: Навчальна: повторити тему «Атмосферний тиск», розкерити зміст терміну «вітер», розглянути причини утворення вітру, від чого залежить сила та напрям вітру, сформувати уявлення про бриз; Навчити учнів складати план, використовувати умовні знаки, навчити складати розу вітру; Розвиваюча: продовжити формування вміння та навички про причино - наслідкові зв’язки. Обладнання: султанчик на високому штатіви, дві повітряні кульки, на дошці схеми – малюнки досліду Торричелі, бриз денний та нічний, динамічна модель «кругообігу води», схема основних та допоміжних сторін горизонту (для рози вітрів). Основні питання уроку: 1. Як утворюється вітер? 2. Від чого залежить сила вітру? 3. Що таке бриз? 4. Значення вітру. 5. Роза вітрів. Хід урока. Організаційний момент. Актуалізація знань та вмінь формі мозгового штурму: 1. Які властивості повітря ви можете назвати? 2. Хто першим виміряв атмосферний тиск та посніть схему на дошці? 3. На якому досліді ми впевненились, що чим вище h Д, тим нижче h стовбчика рідини? Мотивація. Вивчення нового матеріалу. 1. АТ має велике значення для утворення унікального явища природи. Спочатку ми отримуємо його дослідним шляхом (Демонстрація досліду с повітряними кульками та султанчиком


(На дошці написати тему та основні питання уроку) Зробити короткий запис до першого питання.


2. Від чого залежить сила та напрям вітру?(дослід з двома кульками)


Висновок: від різниці тиску: чим більша різниця тим сильніший вітер(записати в робочий зошит)


3. Значення вітру: - ветер, ветер, ты могуч…… - ветер по морю гуляет …… - роль вітру в кругообігу води ( до магнітної дошки) - яке значення вітру ви можете назвати? - назвати позитивні риси впливу вітру для людини? ( читання хрестоматії, стр 197, 200)

4. Є на планеті місця де завжди існує різниця між тиском, а отже, і постійно дме вітер. Прикладом є місцеві вітри - Бриз. (пояснення по схемі утворення бризу в підручнику стр. 134, мал. 140, записувати в зошит) 5. Напрям вітру залежить від того звідки дме вітер, якщо з ПН то північний т.д. за вітром постійно ведеться спостереження. Навіщо? (питання до учнів) 6. За данними свого календ арика погоди за лютий місяць складаємо розу вітрів ( вчитель на дошці креслить та пояснює розу вітрів). В підручнику стр. 136 мал. 144

7. Домашнє завдання.. Прочитати параграф підручника 34, відповісти на питання в кінці параграфу (для всього класу). Підготувати додаткову інформацію про місцеві вітри ( на високий бал). 8. Закріплення знань, отриманних на уроці з теми «Вітер».


Використана література: 1. Програма з географії 6 клас, 2014 р. 2. В. М. Бойко, С. В. Міхелі Географія, 6 клас, Х.; «Сицилия», 2014