Шаблон:Плана-конспекта урока — различия между версиями
(→Тема урока: " Объекты и их свойства ") |
Wasvet (обсуждение | вклад) м (Защищена страница «Шаблон:Плана-конспекта урока» ([Редактирование=Разрешено только администраторам] (бессрочно) [Переименование=Разреш) |
||
(не показаны 9 промежуточных версий 2 участников) | |||
Строка 1: | Строка 1: | ||
+ | <noinclude>{| border=1 | ||
+ | |bgcolor=#FFFFCC| | ||
+ | '''Использование шаблона:''' в текст <big>своей страницы </big> вписываете '''<nowiki> | ||
+ | {{subst:Шаблон:Плана-конспекта урока}}</nowiki>''' и шаблон развёртывается | ||
− | + | В развернувшемся шаблоне: 1) удалите "Категория: Шаблон", 2) из текста, написанного курсивом оставить необходимое | |
+ | |} | ||
+ | </noinclude> | ||
− | ''' | + | '''Автор:''' <i>вчитель інформатики, посилання на візитку ЗНЗ, посилання на візитку учасника ЗапоВікі</i> |
− | ''' | + | '''Назва програми:''' |
− | ''' | + | '''Клас:''' |
− | '''Урок №''' | + | '''Тема курсу:''' |
+ | |||
+ | '''Урок №''' | ||
{|border="1" class="standard" | {|border="1" class="standard" | ||
− | ! | + | ! Джерела інформації для вчителя |
− | ! | + | ! Джерела інформації для учнів |
|-- | |-- | ||
− | | | + | | <br>|| |
|-- | |-- | ||
− | | | + | | <br>|| |
|-- | |-- | ||
− | | | + | | <br>|| |
|} | |} | ||
− | == Тема | + | == Тема уроку: " " == |
− | '''Тип | + | '''Тип уроку''' |
− | <i>Урок | + | <i>Урок подання нових знань<br> |
+ | Уроки формування, розвитку і закріплення навичок і вмінь<br> | ||
+ | Уроки повторення, систематизації та узагальнення вивченого<br> | ||
+ | Уроки перевірки та оцінювання навчальних досягнень<br> | ||
+ | Комбіновані уроки<br> | ||
+ | Інтегровані уроки (бінарні)<br> | ||
+ | Нестандартні уроки (Лекція з помилками, Проблемний семінар, Віртуальна екскурсія, Урок-турнір, практикум, захист проектів)</i> | ||
− | ''' | + | '''Компетенції учнів на уроці:''' |
{| class="standard" border=1 | {| class="standard" border=1 | ||
− | ! | + | !Основні поняття:||Основні знання: || Основні вміння: |
|-- | |-- | ||
− | | | + | | <br>|| || |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
|-- | |-- | ||
Строка 52: | Строка 60: | ||
<br> | <br> | ||
− | == | + | == Цілі уроку == |
− | ''' | + | '''навчальні ''' <i>формування (вдосконалення, узагальнення, закріплення) понять, способів діяльності, навичок, системи наукових знань, вмінь ТОЩО</i> |
− | ''' | + | '''виховні''' <i>формування у учнів якостей особистості (волі, справедливості, самостійності, патріотизму, акуратності, ТОЩО)</i> |
− | ''' | + | '''розвивальні''' <i>розвиток психічних якостей (інтелекту, мислення, уваги, пам'яті, ТОЩО)</i> |
− | == | + | == Обладнання уроку == |
<br> | <br> | ||
− | + | ||
− | + | == Дидактичні та методичні матеріали == | |
− | == | + | |
<br> | <br> | ||
− | |||
− | |||
== Основні етапи уроку == | == Основні етапи уроку == |
Текущая версия на 13:17, 11 января 2014
Использование шаблона: в текст своей страницы вписываете {{subst:Шаблон:Плана-конспекта урока}} и шаблон развёртывается В развернувшемся шаблоне: 1) удалите "Категория: Шаблон", 2) из текста, написанного курсивом оставить необходимое |
Автор: вчитель інформатики, посилання на візитку ЗНЗ, посилання на візитку учасника ЗапоВікі
Назва програми:
Клас:
Тема курсу:
Урок №
Джерела інформації для вчителя | Джерела інформації для учнів |
---|---|
|
|
|
|
|
Содержание |
Тема уроку: " "
Тип уроку
Урок подання нових знань
Уроки формування, розвитку і закріплення навичок і вмінь
Уроки повторення, систематизації та узагальнення вивченого
Уроки перевірки та оцінювання навчальних досягнень
Комбіновані уроки
Інтегровані уроки (бінарні)
Нестандартні уроки (Лекція з помилками, Проблемний семінар, Віртуальна екскурсія, Урок-турнір, практикум, захист проектів)
Компетенції учнів на уроці:
Основні поняття: | Основні знання: | Основні вміння: |
---|---|---|
|
||
|
||
|
Цілі уроку
навчальні формування (вдосконалення, узагальнення, закріплення) понять, способів діяльності, навичок, системи наукових знань, вмінь ТОЩО
виховні формування у учнів якостей особистості (волі, справедливості, самостійності, патріотизму, акуратності, ТОЩО)
розвивальні розвиток психічних якостей (інтелекту, мислення, уваги, пам'яті, ТОЩО)
Обладнання уроку
Дидактичні та методичні матеріали
Основні етапи уроку
Етап | Кількість хвилин |
---|---|
1. | |
2. | |
3. | |
4. |
Перевірка домашнього завдання
Узагальнення теми, мети, завдань уроку, мотивація діяльності
Повідомлення теми, мети, завдань уроку, мотивація навчальної діяльності
Постановка мети уроку і мотивація діяльності
Повторення вивченого матеріалу
Відтворення і корекція знань
Узагальнення і систематизація понять, засвоєння системи знань
Застосування знань на практиці
Подання нового матеріалу
Повторення та активізація опорних знань
Первинне осмислення матеріалу
Первинне закріплення матеріалу
Відтворення вивченого матеріалу
Застосування знань в змінених умовах для формування вмінь і навичок
Інструктаж по виконанню роботи
Контроль знань
Підведення підсумків уроку
Рефлексія
Постановка домашнього завдання
Хід уроку
Етап 1.
Що робить учитель | Що роблять учні |
---|---|
|
|
|
|
|
|
|
Форми навчання на даному етапі: індивідуальні, групові, фронтальні, колективні
Методи навчання на даному етапі:
- за джерелом знань:
-- Вербальні (словесні)(розповідь, лекція, бесіда, інструктаж, робота з навчальними посібниками, комп'ютерними програмами, Інтернетом тощо)
-- Наочні (демонстрації, презентації, спостереження, екскурсії тощо)
-- Практичні (тренувальна робота, практична робота, лабораторна робота, практикум, проект тощо)
- за рівнем пізнавальної активності
-- Пояснювально-ілюстративний
-- Репродуктивний
-- Проблемне викладання
-- Евристичний (частково-пошуковий)
-- Дослідницький
-- Інтерактивні
-- Ігрові
- за логікою викладання
-- Індуктивні (от окремого до загального)
-- Дедуктивні (від загального до окремого)
-- Традуктивні (за аналогією)
- методи контролю знань
-- Усний контроль (індивідуальний та фронтальний опит, усний залік чи екзамен)
-- Письмовий контроль (контрольна робота, диктант, письмове тестування, письмовий залік чи екзамен)
-- Лабораторно-практичний контроль (практична чи лабораторна робота, комп'ютерне тестування)
-- Самоконтроль
-- Взаємоконтроль
Засоби навчання на даному етапі:
- Інформаційні (підручники, посібники, довідники тощо)
- Дидактичні (таблиці, плакати, відео, роздатковий матеріал, ПЗ тощо)
- Технічні: (комп'ютерні системи, локальні мережі, мультимедіа, Інтернет, ТСО тощо)
Етап 2.
Що робить учитель | Що роблять учні |
---|---|
|
|
|
|
|
|
|
Форми навчання на даному етапі: індивідуальні, групові, фронтальні, колективні
Методи навчання на даному етапі:
- за джерелом знань:
-- Вербальні (словесні)(розповідь, лекція, бесіда, інструктаж, робота з навчальними посібниками, комп'ютерними програмами, Інтернетом тощо)
-- Наочні (демонстрації, презентації, спостереження, екскурсії тощо)
-- Практичні (тренувальна робота, практична робота, лабораторна робота, практикум, проект тощо)
- за рівнем пізнавальної активності
-- Пояснювально-ілюстративний
-- Репродуктивний
-- Проблемне викладання
-- Евристичний (частково-пошуковий)
-- Дослідницький
-- Інтерактивні
-- Ігрові
- за логікою викладання
-- Індуктивні (от окремого до загального)
-- Дедуктивні (від загального до окремого)
-- Традуктивні (за аналогією)
- методи контролю знань
-- Усний контроль (індивідуальний та фронтальний опит, усний залік чи екзамен)
-- Письмовий контроль (контрольна робота, диктант, письмове тестування, письмовий залік чи екзамен)
-- Лабораторно-практичний контроль (практична чи лабораторна робота, комп'ютерне тестування)
-- Самоконтроль
-- Взаємоконтроль
Засоби навчання на даному етапі:
- Інформаційні (підручники, посібники, довідники тощо)
- Дидактичні (таблиці, плакати, відео, роздатковий матеріал, ПЗ тощо)
- Технічні: (комп'ютерні системи, локальні мережі, мультимедіа, Інтернет, ТСО тощо)
Етап 3.
Що робить учитель | Що роблять учні |
---|---|
|
|
|
|
|
|
|
Форми навчання на даному етапі: індивідуальні, групові, фронтальні, колективні
Методи навчання на даному етапі:
- за джерелом знань:
-- Вербальні (словесні)(розповідь, лекція, бесіда, інструктаж, робота з навчальними посібниками, комп'ютерними програмами, Інтернетом тощо)
-- Наочні (демонстрації, презентації, спостереження, екскурсії тощо)
-- Практичні (тренувальна робота, практична робота, лабораторна робота, практикум, проект тощо)
- за рівнем пізнавальної активності
-- Пояснювально-ілюстративний
-- Репродуктивний
-- Проблемне викладання
-- Евристичний (частково-пошуковий)
-- Дослідницький
-- Інтерактивні
-- Ігрові
- за логікою викладання
-- Індуктивні (от окремого до загального)
-- Дедуктивні (від загального до окремого)
-- Традуктивні (за аналогією)
- методи контролю знань
-- Усний контроль (індивідуальний та фронтальний опит, усний залік чи екзамен)
-- Письмовий контроль (контрольна робота, диктант, письмове тестування, письмовий залік чи екзамен)
-- Лабораторно-практичний контроль (практична чи лабораторна робота, комп'ютерне тестування)
-- Самоконтроль
-- Взаємоконтроль
Засоби навчання на даному етапі:
- Інформаційні (підручники, посібники, довідники тощо)
- Дидактичні (таблиці, плакати, відео, роздатковий матеріал, ПЗ тощо)
- Технічні: (комп'ютерні системи, локальні мережі, мультимедіа, Інтернет, ТСО тощо)