Шаблон:Плана-конспекта урока
Автор: Письменюк Нина Александровна, учитель информатики, категория - І, школа №52
Назва програми: Інформатика програма для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (за новим Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти, інваріантна складова з 2013-2014 н.р.)
Клас: 5
'Тема курсу:'Разработки уроков по информатике для 5 класса по теме "Объекты и их свойства. Классификация объектов."
Урок № 7
Источники информации для учителя | Источники информации для учеников |
---|---|
Учебник "Информатика. 5 класс" Авторы Ривкинд Й.Я., Лысенко Т.И., Черникова Л.А., Шакотько В.В. |
Учебник "Информатика. 5 класс" Авторы Ривкинд Й.Я., Лысенко Т.И., Черникова Л.А., Шакотько В.В. |
Босова Л.Л. Информатика и ИКТ: Учебник для 5 класса. – М.: БИНОМ. Лаборатория знаний, 2012 |
|
Сайт www.ed.gov.ru |
Содержание |
Тема уроку: " "
Тип уроку
Урок подання нових знань
Уроки формування, розвитку і закріплення навичок і вмінь
Уроки повторення, систематизації та узагальнення вивченого
Уроки перевірки та оцінювання навчальних досягнень
Комбіновані уроки
Інтегровані уроки (бінарні)
Нестандартні уроки (Лекція з помилками, Проблемний семінар, Віртуальна екскурсія, Урок-турнір, практикум, захист проектів)
Компетенції учнів на уроці:
Основні поняття: | Основні знання: | Основні вміння: |
---|---|---|
|
||
|
||
|
Цілі уроку
навчальні формування (вдосконалення, узагальнення, закріплення) понять, способів діяльності, навичок, системи наукових знань, вмінь ТОЩО
виховні формування у учнів якостей особистості (волі, справедливості, самостійності, патріотизму, акуратності, ТОЩО)
розвивальні розвиток психічних якостей (інтелекту, мислення, уваги, пам'яті, ТОЩО)
Обладнання уроку
Дидактичні та методичні матеріали
Основні етапи уроку
Етап | Кількість хвилин |
---|---|
1. | |
2. | |
3. | |
4. |
Перевірка домашнього завдання
Узагальнення теми, мети, завдань уроку, мотивація діяльності
Повідомлення теми, мети, завдань уроку, мотивація навчальної діяльності
Постановка мети уроку і мотивація діяльності
Повторення вивченого матеріалу
Відтворення і корекція знань
Узагальнення і систематизація понять, засвоєння системи знань
Застосування знань на практиці
Подання нового матеріалу
Повторення та активізація опорних знань
Первинне осмислення матеріалу
Первинне закріплення матеріалу
Відтворення вивченого матеріалу
Застосування знань в змінених умовах для формування вмінь і навичок
Інструктаж по виконанню роботи
Контроль знань
Підведення підсумків уроку
Рефлексія
Постановка домашнього завдання
Хід уроку
Етап 1.
Що робить учитель | Що роблять учні |
---|---|
|
|
|
|
|
|
|
Форми навчання на даному етапі: індивідуальні, групові, фронтальні, колективні
Методи навчання на даному етапі:
- за джерелом знань:
-- Вербальні (словесні)(розповідь, лекція, бесіда, інструктаж, робота з навчальними посібниками, комп'ютерними програмами, Інтернетом тощо)
-- Наочні (демонстрації, презентації, спостереження, екскурсії тощо)
-- Практичні (тренувальна робота, практична робота, лабораторна робота, практикум, проект тощо)
- за рівнем пізнавальної активності
-- Пояснювально-ілюстративний
-- Репродуктивний
-- Проблемне викладання
-- Евристичний (частково-пошуковий)
-- Дослідницький
-- Інтерактивні
-- Ігрові
- за логікою викладання
-- Індуктивні (от окремого до загального)
-- Дедуктивні (від загального до окремого)
-- Традуктивні (за аналогією)
- методи контролю знань
-- Усний контроль (індивідуальний та фронтальний опит, усний залік чи екзамен)
-- Письмовий контроль (контрольна робота, диктант, письмове тестування, письмовий залік чи екзамен)
-- Лабораторно-практичний контроль (практична чи лабораторна робота, комп'ютерне тестування)
-- Самоконтроль
-- Взаємоконтроль
Засоби навчання на даному етапі:
- Інформаційні (підручники, посібники, довідники тощо)
- Дидактичні (таблиці, плакати, відео, роздатковий матеріал, ПЗ тощо)
- Технічні: (комп'ютерні системи, локальні мережі, мультимедіа, Інтернет, ТСО тощо)
Етап 2.
Що робить учитель | Що роблять учні |
---|---|
|
|
|
|
|
|
|
Форми навчання на даному етапі: індивідуальні, групові, фронтальні, колективні
Методи навчання на даному етапі:
- за джерелом знань:
-- Вербальні (словесні)(розповідь, лекція, бесіда, інструктаж, робота з навчальними посібниками, комп'ютерними програмами, Інтернетом тощо)
-- Наочні (демонстрації, презентації, спостереження, екскурсії тощо)
-- Практичні (тренувальна робота, практична робота, лабораторна робота, практикум, проект тощо)
- за рівнем пізнавальної активності
-- Пояснювально-ілюстративний
-- Репродуктивний
-- Проблемне викладання
-- Евристичний (частково-пошуковий)
-- Дослідницький
-- Інтерактивні
-- Ігрові
- за логікою викладання
-- Індуктивні (от окремого до загального)
-- Дедуктивні (від загального до окремого)
-- Традуктивні (за аналогією)
- методи контролю знань
-- Усний контроль (індивідуальний та фронтальний опит, усний залік чи екзамен)
-- Письмовий контроль (контрольна робота, диктант, письмове тестування, письмовий залік чи екзамен)
-- Лабораторно-практичний контроль (практична чи лабораторна робота, комп'ютерне тестування)
-- Самоконтроль
-- Взаємоконтроль
Засоби навчання на даному етапі:
- Інформаційні (підручники, посібники, довідники тощо)
- Дидактичні (таблиці, плакати, відео, роздатковий матеріал, ПЗ тощо)
- Технічні: (комп'ютерні системи, локальні мережі, мультимедіа, Інтернет, ТСО тощо)
Етап 3.
Що робить учитель | Що роблять учні |
---|---|
|
|
|
|
|
|
|
Форми навчання на даному етапі: індивідуальні, групові, фронтальні, колективні
Методи навчання на даному етапі:
- за джерелом знань:
-- Вербальні (словесні)(розповідь, лекція, бесіда, інструктаж, робота з навчальними посібниками, комп'ютерними програмами, Інтернетом тощо)
-- Наочні (демонстрації, презентації, спостереження, екскурсії тощо)
-- Практичні (тренувальна робота, практична робота, лабораторна робота, практикум, проект тощо)
- за рівнем пізнавальної активності
-- Пояснювально-ілюстративний
-- Репродуктивний
-- Проблемне викладання
-- Евристичний (частково-пошуковий)
-- Дослідницький
-- Інтерактивні
-- Ігрові
- за логікою викладання
-- Індуктивні (от окремого до загального)
-- Дедуктивні (від загального до окремого)
-- Традуктивні (за аналогією)
- методи контролю знань
-- Усний контроль (індивідуальний та фронтальний опит, усний залік чи екзамен)
-- Письмовий контроль (контрольна робота, диктант, письмове тестування, письмовий залік чи екзамен)
-- Лабораторно-практичний контроль (практична чи лабораторна робота, комп'ютерне тестування)
-- Самоконтроль
-- Взаємоконтроль
Засоби навчання на даному етапі:
- Інформаційні (підручники, посібники, довідники тощо)
- Дидактичні (таблиці, плакати, відео, роздатковий матеріал, ПЗ тощо)
- Технічні: (комп'ютерні системи, локальні мережі, мультимедіа, Інтернет, ТСО тощо)