Шаблон:Box8Новини

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Новини на порталі ЗапоВікі

B0b61e4643381fdf4d073d4bb919dd8b.png
Конкурс розробок «Фантастична п’ятірка»
Мета конкурсу:Створення всеукраїнської бази найкращих розробок уроків, безкоштовний доступ до матеріалів якої буде мати кожен зареєстрований на сайті вчитель.

Поточний етап конкурсу: 1 – 31 липня

Умови конкурсу:

  • Зареєструватися на сайті та додати 5 авторських розробок до розділу Бібліотека згідно з умовами публікації.
  • Розробки проходять модераційну перевірку щодо відсутності плагіату та відповідності темі. За запитом видаляються з Бібліотеки у разі порушення.
  • До уваги не беруться розробки, представлені на інших сайтах, окрім власного чи шкільного.

Учасники, які дотрималися всіх умов конкурсу, гарантовано отримують:

  • Електронний диплом учасника Конкурсу (після завершення етапу).
  • Офіційний сертифікат з унікальним номером за кожну додану розробку.
  • Подяки та грамоти за активність на сайті (завантажуються на сторінці власних розробок).
  • Добірка кращих інтерактивних вправ для розвитку креативного та критичного мислення (у .pdf форматі).

Особливі подарунки:

  • Запрошення стати лектором вебінарів (за вибором редакції).
  • Один з учасників конкурсу отримає офіційне запрошення у якості спікера на інтернет-конференцію «На Урок», яка відбудеться 15 серпня.
Детальніше - Конкурс розробок «Фантастична п’ятірка»
B0b61e4643381fdf4d073d4bb919dd8b.png
Конкурс EDCAMP IN A BОХ 5.0
Запрошуємо Вас узяти участь у конкурсі на проведення регіональних освітніх (не)конференцій за програмою "EdCamp in a Box 5.0". Програма побудована за принципом "бери – і роби" та надає "коробкове рішення" – усе необхідне організаційно-методичне забезпечення для проведення Вашої унікальної події та розбудови освітянської спільноти у Вашому регіоні чи населеному пункті. Результати будуть оголошені до 20 жовтня 2019 року, після проходження всіма конкурсантами/-ками телефонних інтерв’ю. Конкурсна комісія розпочне розгляд заявок лише після завершення дедлайну. Черговість подання заявок жодним чином не впливає на рішення конкурсної комісії.

Дедлайн: до 10 вересня 2019 року

УМОВИ ПРОГРАМИ:

  • Освітня (не)конференція має бути проведена у будь-який день з 15 листопада 2019 до 31 травня 2020 року. Рекомендована кількість учасниць/-ків (не)конференції - 150 осіб.
  • Брати участь у конкурсі можуть усі охочі, проте перевага надаватиметься заявкам загальноосвітніх закладів (усіх типів та форм власності).
  • Після оголошення результатів конкурсу координатори/-ки проектів, які будуть відібрані для реалізації, засвідчують особистим підписом свою згоду з Умовами проведення освітніх (не)конференцій програми "EdCamp in a Box".
  • Власне заявка і безпосередньо (не)конференція мають відповідати політиці рівності шансів та недискримінації в освіті, враховувати ненасильницьку та гендерночутиву мову.
  • Після завершення (не)конференції координаторка/-ор надає в оргкомітет описовий та фінансовий звіти (із долученням чеків) за встановленими формами (надсилаються після оголошення результатів конкурсу разом з докладними умовами проведення).
  • Ми працюємо над тим, щоб коробка містила якнайбільше всього потрібного: як повний набір друкованих матеріалів (від беджів до сертифікатів на всіх учасників/-ць події (загалом тираж 15-ти позицій для 150 учасників/-ць) та консультативну підтримку, так і грошову допомогу. Рекомендуємо планувати бюджет події, орієнтуючись на суму 10 000 гривень.
  • Основними критеріями конкурсного відбору є Ваше бачення програми, команди та бюджету заходу. Такі критерії як вік, стать, регіон, звання чи стаж роботи не є визначальними.
  • EdCamp Ukraine не заперечує (а тільки вітає!) залучення коштів з інших джерел :-) Якщо це не політичні партії чи компанії з виробництва тютюну, алкоголю тощо.
Детальніше - Умови та конкурсна заявка на участь у програмі
B0b61e4643381fdf4d073d4bb919dd8b.png
Грант від LEGO Foundation
Оголошено конкурс на отримання гранту від Благодійного Фонду LEGO Foundation. Будь-яка державна школа або позашкільний заклад може подати заявку на отримання гранту, пройти конкурсний відбір та розпочати співпрацю з міжнародними програмами з вересня 2019 навчального року!

Дедлайн до 29 липня 2019 року.

У 2019-2020 навчальному році оголошуються наступні гранти:

  • 1. Трирічний грант для 10 нових державних навчальних закладів, які раніше не брали участь у програмі FIRST LEGO League (9-16 років) та бажають до неї приєднатися.
  • 2. Трирічний грант для 2 нових державних навчальних закладів, які раніше не брали участь у програмі FIRST LEGO League Junior (6-10 років) та бажають до неї приєднатися.
Детальінше - Грант від LEGO Foundation
B0b61e4643381fdf4d073d4bb919dd8b.png
Вітаємо!!
Академія української преси оголошує результати Всеукраїнського конкурсу на кращий план-конспект уроків природничих дисциплін із елементами медіаграмотності для 1-11 класів у 2018/19 н.р. (Біологія). На конкурс по предмету “Біологія” надійшло 126 робіт.

ІІ місце: Івченко Н. Д., КЗ “Бурчацька ЗОШ І-ІІІ ст. імені Героя Радянського Союзу Є. І. Носаль” Михайлівської селищної ради Запорізької області, «Вплив діяльності людини на стан біосфери».

Дипломи 1 ступеня:

  • Вуколова Наталя Олександрівна, Мелітопольський НВК №16
  • Куліш Олена Валеріївна, СШ № 23 м. Мелітополя
  • Скрипник Руслана Миколаївна, вчитель біології та хімії, Великобілозерський НВК №1
  • Смиковська Тетяна Миколаївна, вчитель біології, Енергодарської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 4
  • Каба Юлія Іванівна, вчитель біології,спеціаліста вищої категорії, Запорізький НВК № 67
  • Мамчур Юлія Володимирівна, Запорізький НВК №67

Диплом 2 ступеня: Шарабарова Світлана, ЕНВК №5 м. Енергодар

Диплом 3 ступеня: Гордієнко Ю., Запорізький НВК 60

Спеціальні дипломи «За креативний та інноваційний конспект уроку із природничих дисциплін із елементами медіаграмотності», предмет «Біологія»

  • Куліш Олена Валеріївна, вчитель біології, СШ № 23 м. Мелітополя
  • Скрипник Руслана Миколаївна, учитель біології та хімії, Великобілозерський НВК №1
Детальніше - Результати Всеукраїнського конкурсу на кращий план-конспект уроків природничих дисциплін із елементами медіаграмотності для 1-11 класів у 2018/19 н.р. (Біологія)
B0b61e4643381fdf4d073d4bb919dd8b.png
Вітаємо!!
Академія української преси оголошує результати Всеукраїнського конкурсу на кращий план-конспект уроків природничих дисциплін із елементами медіаграмотності для 1-11 класів у 2018/19 н.р. («Природознавство/ інтегрований курс «Я досліджую світ»). На конкурс по предмету “Природознавство” надійшло 103 роботи.

У ході засідання було обрано переможцями план-конспект уроку:

1-ше місце: Кондратенко Ольга Василівна, вчитель 1 класу Благовіщенської ЗОШ І – ІІІ ступенів Комиш – Зорянської селищної ради Більмацького району, Запорізька обл., конспект уроку інтегрованого курсу «Я досліджую світ», 1 кл. «Як і де живуть тварини? Наші сусіди на планеті Земля».

Дипломи 1 ступеня:

  • Кравченко Наталія Олександрівна, вчитель початкових класів КЗ «Плодородненський НВК І-ІІІ ступенів» с. Плодородне, Михайлівський район, Запорізька обл.
  • Волобуєва Марина Володимирівна, вчитель КЗ «Радивонівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Якимівської селищної ради Якимівського району, Запоріжська обл.
  • Мірошник Лариса Павлівна, вчитель географії, природознавства, Енергодарська ЗОШ І-ІІІ ступенів №4, Енергодарська міська рада, Запорізька обл.
  • Куча Світлана Юріївна, вчитель Запорізький класичний ліцей, Запорізька обл.

Дипломи 2 ступеня:

  • Акименко Кароліна Олександрівна, вчитель природознавства (5 клас) Запорізької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 40 з поглибленим вивченням англійської мови Запорізької міської ради, Запорізька обл.

Дипломи 3 ступеня:

  • Бондаренко Катерина Вікторівна, вчитель початкових класів КЗ «Чорноземненська ЗОШ І-ІІІ ступенів Якимівської селищної ради Якимівського району, Запорізька обл.
  • Желябіна Тамара Петрівна, вчитель початкових класів ЕНВК №5 м. Енергодара, Запорізька обл.
  • Тимченко Анна Анатоліївна, вчитель початкових класів КЗ “Запорізької загальноосвітньої санаторної школи-інтернату №7 І-ІІ ступенів” Запорізької обласної ради
  • Усенко Вікторія Олександрівна, вчитель початкових класів Пологівського колегіуму № 1, Запорізька обл.
  • Домашенко Людмила Іванівна, вчитель початкових класів, КЗ «Верхньотерсянської ЗОШ І – ІІІ ступенів» Воздвижівської сільської ради с. Верхня Терса Гуляйпільський район, Запорізька обл.
  • Гончарова Ірина Анатоліївна, учитель вищої категорії, старший учитель ЗОШ І ступеня №17 м. Мелітополя, Запорізька обл.

Спеціальні дипломи:

  • Мірошник Лариса Павлівна, вчитель географії, природознавства, Енергодарська ЗОШ І-ІІІ ступенів №4, Енергодарської міської ради, Запорізька обл.
  • Акименко Кароліна Олександрівна, вчитель природознавства (5 клас) Запорізької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 40 з поглибленим вивченням англійської мови Запорізької міської ради, Запорізька обл.
Детальніше - Результати Всеукраїнського конкурсу на кращий план-конспект уроків природничих дисциплін із елементами медіаграмотності
B0b61e4643381fdf4d073d4bb919dd8b.png
Змагання з моделювання “розумних” пристроїв "STEAM-House"
З метою реалізації державної політики і концептуальних засад Нової української школи щодо посилення розвитку освіти наукового спрямування, яка базується на дослідно-орієнтованому навчанні, на поглибленому вивченні профільних предметів і набуття молоддю компетентностей, необхідних для подальшої проектної, дослідно-експериментальної, конструкторської, винахідницької діяльності у період із березня по листопад 2019 року проводяться змагання з моделювання «розумних» пристроїв «STEAM-House» спільно з ТОВ «АККОРДГРУП», ТОВ «ІТ-Інтегратор», ТОВ «Видавничий дім «Освіта».

Інформуємо, що портфоліо проектів можна подавати до організаційного комітету до 15 липня 2019 року (включно).

Для практичної реалізації проектів-фіналістів (виготовлення моделей «розумних» пристроїв) командам надаються матеріали за кошти співорганізаторів та партнерів змагань.

Детальніше - Лист ІМЗО від 26.06.2019 № 22.1/10-2385 Про організацію та проведення змагань з моделювання “розумних” пристроїв "STEAM-House"
B0b61e4643381fdf4d073d4bb919dd8b.png
Обласний проект "Письменники Запорізького краю"
10 січня 2019 року виповнилося 80 років від утворення Запорізької області.

Наша область багата на таланти. У кожному місті, селі, селищі, громаді, районі є свої відомі імена, серед яких - визначні письменники і поети.

Як зазначає Стадніченко О.О. в статті «Літературне Запоріжжя в контексті українського літературного процесу»: «… перед нами постає барвиста панорама, представлена іменами непересічних літераторів: від кобзарів-ліриків, що закладали підґрунтя нашої духовності, відомих постатей в історії української науки, літератури, культури, які репрезентували наш край наприкінці ХІХ - поч. ХХ ст., до молодих літераторів початку третього тисячоліття, таких несхожих на попередників, які вже встигли по-іншому осмислити сьогодення і своєю творчістю відкрити літературний процес ХХІ ст.: С. Аніщенко, М. Брацило, Г. Вівчар, П. Вольвача та ін.»

Тому в межах проведення мережевого обласного проекту "Письменники Запорізького краю", який присвячений 80-річчю від утворення області, ми пропонуємо всім бажаючим взяти участь у:

  • створення веб-енциклопедії "Письменники Запорізького краю";
  • мережева акція "Читаємо твори письменників рідного краю".
Детальніше - Обласний проект "Письменники Запорізького краю"
B0b61e4643381fdf4d073d4bb919dd8b.png
Тренінги на базі ЗОІППО
Шановні освітяни, на сайті навчального відділу розпочалась реєстрація на тренінги у ІІІ кварталі 2019 року. Для педагогів Запорізької області навчання безкоштовне.

Тренінги у серпні:

  • 12-13 - Розвиток соціальної компетентності вчителя початкової школи та учня в контексті Нової української школи
  • 12-13 - Схеми і метафори у професійній комунікації психолога
  • 12-14 - Комплексна психолого-педагогічна оцінка розвитку дітей шкільного та дошкільного віку
  • 13-14 - Методичний практикум: Олімпіадна математика для 5-6 класів (олімпіадна математика)
  • 13-14 - Методичний практикум: Створення дидактичних матеріалів та просторових моделей в інтерактивному середовищі («Живая геометрия», GeoGebra)
  • 14 - Академічна доброчесність: вимоги, струкутра, дієвість
  • 14-16 - Використання Інтернету в бібліотечній роботі
  • 14-16 - Організація діяльності інклюзивно-ресурсних центрів
  • 14-16 - Створення та обробка навчального відеоконтенту
  • 15-16 - Методичний практикум: Паркети, розрізання, розфарбування (олімпіадна математика)
  • 16 - Методичний практикум: Планіметрія - як навчити учнів розв'язувати задачі (для вчителів, що викладають математику в основній школі)
  • 15-16 - Розвиток соціальної компетентності вчителя початкової школи та учня в контексті Нової української школи
  • 15-17 - Методика викладання вибіркового спецкурсу «Графічний дизайн» в курсі інформатики 10-11 класу
  • 19-20 - Розвиток соціальної компетентності вчителя початкової школи та учня в контексті Нової української школи
  • 19-21 - Відеосервіси в роботі вчителя-мовника (для учителів зарубіжної літератури, російської мови та літератури)
  • 19-21 - Методика викладання вибіркового спецкурсу «Графічний дизайн» в курсі інформатики 10-11 класу
  • 19-22 - Хмарні технології в освіті
  • 21-22 - Злочини проти людяності: особливості викладання історії Голокосту в закладах освіти
  • 22-23 - Розвиток соціальної компетентності вчителя початкової школи та учня в контексті Нової української школи
  • 27-28 - Методичний практикум: Олімпіадна математика для 7-8 класів (олімпіадна математика)
  • 27-28 - Сучасні підходи роботи практичного психолога з психосоматичними проявами
  • 27-29 - Інструменти feedback (зворотнього зв'язку) в освітньому процесі (для учителів зарубіжної літератури, російської мови та літератури)
  • 27-29 - Інтернет-сервіси в роботі вчителя історії та правознавства
  • 27-29 - Комплексна психолого-педагогічна оцінка розвитку дітей шкільного та дошкільного віку
  • 27-29 - Методика викладання вибіркового спецкурсу «Тривимірне моделювання» в курсі інформатики 10-11 класу
  • 27-29 - Методичний практикум: Завдання з параметрами (для вчителів, що викладають математику за програмою поглибленого вивчення або готують учнів до ЗНО)
  • 27-29 - Особливості підготовки учнів до олімпіад з хімії
  • 27-29 - Пофілактична програма з ВІЛ/СНІДу "Маршрут безпеки" для учнів 7-11 кл.
  • 27-29 - Психологічне забезпечення ефективної взаємодії сім'ї та закладу освіти
  • 27-29 - Цифрові музичні інструменти: DIGITAL SOUND
  • 28-29 - Профілактика та корекція професійних деформацій особистості
  • 28-30 - Навчаємо української: простір цифрових можливостей
  • 29-30 - Організація та методичне забезпечення природничо-математичної освіти у ЗДО
  • 29-30 - Формування комунікативної і конфліктологічної компетентності керівника закладу освіти
  • 30-31 - Методичний практикум: Паркети, розрізання, розфарбування (олімпіадна математика)
Реєстрація на тренінги у ІІІ кварталі 2019 року
B0b61e4643381fdf4d073d4bb919dd8b.png
Всеукраїнський Конкурс “Кращий STEM-урок”
Всеукраїнський Конкурс “Кращий STEM-урок” – це інноваційний підхід до впровадження нових стандартів викладання STEM-Уроків. Мета конкурсу – популяризувати ідеї STEM-освіти через розробку інтегрованих уроків/заходів та заохочення педагогів застосовувати STEM-технології під час освітнього процесу. Організатори конкурсу: CSR Ukraine, експертна організація Центр «Розвиток КСВ», Фонд Народонаселення ООН в Україні – UNFPA Ukraine і Міністерство освіти і науки України.

Фіналісти конкурсу отримають грошові призи у розмірі 5000 гривень.

Дедлайн:

  • Перший етап (28.05 – 23.09.2019 року) інформаційний — інформування учасників про проведення Конкурсу, прийом заявок і подача робіт для участі у Конкурсі;
  • Другий етап (жовтень 2019) відбірковий — оцінка робіт та відбір кращих робіт для участі у Третьому етапі Конкурсу.
  • Третій етап (листопад 2019) фінал— фінальному заході в м. Київ, публічний захист кращих робіт, оцінка журі та нагородження переможців Конкурсу
  • Четвертий етап (грудень 2018 – червень 2019) – представлення кращих конкурсних робіт, у відеоформаті через онлайн-платформу, поширення досвіду учасників конкурсу у ЗМІ.
Детальніше - Всеукраїнський Конкурс “Кращий STEM-урок”
B0b61e4643381fdf4d073d4bb919dd8b.png
Хакатон «Hack4Good: Як зацікавити дівчат у STEM»
Запрошуємо дівчат 18-22 років з Донецької, Луганської та Запорізької областей на Хакатон «Hack4Good: Як зацікавити дівчат у STEM». Дедлайн для подання заявок 30 червня 2019 р. Сам хакатон відбудеться 17-19 липня у м.Маріуполь.

Організатори відшкодовують учасницям транспортні витрати, забезпечують проживання та харчування.

Організатори: Центр «Розвиток Корпоративної Соціальної Відповідальності» (ініціатива #ДівчатаSTEM) і Фонд Народонаселення ООН в Україні - UNFPA Ukraine за фінансової підтримки Посольства Республіки Естонії в Києві.

Як стати учасницею проекту?

  • описати свою мотивацію;
  • подати електронну онлайн заявку до 30 червня включно https://forms.gle/8445hSU7zmTA4tQw6

Експертне журі з представників компаній-організаторів та партнерів відбере 35 учасниць для участі у фінальному заході хакатону у м. Маріуполь. Про результати відбору буде оголошено 5 липня на Фейсбук-сторінці Дівчата STEM.

З будь-яких питань щодо участі у хакатоні, звертайтесь за телефоном (044) 292 02 48, або пишіть на e-mail stem@csr-ukraine.org
B0b61e4643381fdf4d073d4bb919dd8b.png
День безпечного Інтернету
Шановні колеги та колежанки!

Цим листом висловлюємо Вам свою повагу та вдячність за щорічну підтримку ідеї Дня безпечного Інтернету! День безпечного Інтернету запровадили мережі Insafe та INHOPE за підтримки Європейської комісії для просування безпечного та позитивного використання цифрових технологій, особливо, дітьми й молоддю. В Україні комітет Дня безпечного Інтернету представляє Центр кращого Інтернету.

Щороку до Дня безпечного Інтернету в Україні, як і у всьому світі, приєднується все більше організацій. 150 країн офіційно підтримали День безпечного Інтернету 5 лютого 2019 року. Завдяки Вашій роботі в Україні до Дня безпечного Інтернету офіційно долучились понад 1400 закладів освіти, бібліотек та громадських організацій. Понад 18000 освітян та бібліотекарів у всіх областях України взяли участь в освітніх заходах із безпеки в Інтернеті. 142 500 дітей та молодих людей взяли участь в офіційно зареєстрованих заходах, присвячених безпеці в Інтернеті.

І ми знаємо, що завдяки Вашим зусиллям, підвищення освіченості дітей, молоді, батьків та освітян з питань безпеки в Інтернеті відбувається щодня, і в таких заходах беруть участь набагато більше дітей та молоді.

Використовуючи нагоду, запрошуємо долучитись до Дня безпечного Інтернету у 2019-2020 навчальному році, який відбудеться 11 лютого 2020 року під гаслом «Разом для найкращого Інтернету». Детальна інформація про День безпечного Інтернету та освітні ресурси опубліковані на сайті Центру кращого Інтернету: https://betterinternetcentre.org Ще раз висловлюємо щиру вдячність за підтримку ідеї Дня безпечного Інтернету у 2019 році та бажаємо натхнення для відпустки!

З побажаннями безпеки онлайн та офлайн, Центр кращого Інтернету
B0b61e4643381fdf4d073d4bb919dd8b.png
Жінки у STEM
Жінки у STEM — конкурс статей, присвячений жінкам в точних і природничих науках. Конкурс організовує ГО «Вікімедіа Україна» разом із Фондом ООН у галузі народонаселення; триватиме він до 30 червня.

Основний напрямок — біографічні статті про жінок-науковиць у галузі STEM. Однак, тему конкурсу можна трактувати й ширше та писати також про жінок, які не є науковицями, але пов'язані з точними та природничими науками (наприклад, підприємиці у цій галузі); оглядові теми (наприклад, списки чи статті про явища, пов'язані із жінками у STEM).

Мета конкурсу: зробити більш видимими досягнення жінок в науці. Як в Україні, так і по всьому світу, точні науки, технології та інженерія залишаються галузями, в яких домінують чоловіки. Щоб боротися із цим дисбалансом і допомагати жінкам будувати кар'єру в STEM, важливо поширювати інформацію про досягнення жінок у точних та природничих науках. Допомогти зменшити загальний гендерний дисбаланс у Вікіпедії, адже статей про чоловіків приблизно в чотири рази більше, ніж про жінок.

Детальніше - Жінки у STEM
B0b61e4643381fdf4d073d4bb919dd8b.png
Нові курси від Google
Для 64 країн (Україна в тому числі) Google запустив чотири нові освітні курси. Вони доступні на платформі Google Digital Workshop. Курси присвячені таким кар’єрним навичкам, як комунікація, мотивація, здатність впливати на інших та приймати рішення у важких умовах.

Нові курси:

  • Мистецтво публічних виступів: тут навчать продумувати і проводити презентації та виступи, щоб максимально зацікавити аудиторію.
  • Як ділитись ідеями за допомогою історій і візуалізацій: зможеш познайомитись з простими інструментами: асоціативні карти, історії та інші, які допомагають донести людям ідеї та зацікавити їх.
  • Вступ до ділового спілкування: навчишся створювати прості, зрозумілі і добре структуровані листи, презентації або звіти.
  • Ефективне налагодження зв’язків: курс познайомить з принципами створення мережі контактів і допоможе створити свій власний професійний бренд.

Кожен курс складається із 4-5 відеоуроків по 15-35 хвилин кожен. Рекомендують проходити їх послідовно. Курси стануть доступні відразу після реєстрації на платформі Digital Workshop, почати навчання можна вже сьогодні.

Детальніше - Google запустив 4 нові безкоштовні освітні онлайн-курси
B0b61e4643381fdf4d073d4bb919dd8b.png
Булінг у початковій школі
Представляємо вашій увазі Звіт про результати першого циклу загальнодержавного моніторингового дослідження якості початкової освіти «Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи закладів загальної середньої освіти».

З огляду на те, що проблема булінгу в школі, зокрема й початковій, ще не достатньо висвітлена в Україні, у звіті увагу приділено, з одного боку, окремим теоретичним питанням, пов’язаним із відповідною проблематикою, та огляду попередніх моніторингових досліджень в Україні та за кордоном щодо булінгу, а з іншого, –результатам аналізу даних, отриманих за підсумками тестування й анкетування випускників початкової школи під час основного етапу моніторингового дослідження 2018р., із погляду наявності зв’язку між успішністю учнів в оволодінні математичною та читацькою компетентностями та випадками, що мають ознаки булінгу, а також зв’язку між деякими факторами особистісного та соціального рівнів, що можуть розглядатися як передумови для формування ситуацій булінгу в початковій школі.

Важливим складником є список джерел, де наведено значну кількість наукової літератури з булінгової проблематики, а також додаток, де запропоновано інформацію про актуальні джерела, що сприятимуть поглибленню уявлень освітян, батьків щодо булінгу й механізмів його попередження та боротьби з ним.

Матеріали звіту можуть бути корисними для управлінців у галузі освіти, учителів, науковців, а також усіх, хто займається питаннями освітніх вимірювань, моніторингових досліджень в освіті
B0b61e4643381fdf4d073d4bb919dd8b.png
Інтернет, який ми хочемо!
Інтернет є простором неймовірних освітніх можливостей для сучасного юнацтва, але він також може бути джерелом багатьох небезпек. Щоб допомогти освітянам навчати дітей безпечному використанню світової мережі, дбати про захищеність своїх прав під час перебування онлайн, був перекладений українською унікальний навчальний інструмент «Інтернет, який ми хочемо» Ці матеріали з детальними планами інтерактивних уроків були створені, щоб допомогти вчителям з різних європейських країн включити в свою програму питання використання Інтернет-ресурсів. Ці матеріали були розроблені: Better Internet Center (День безпечного Інтернету в Україні), Insafe, Європейська Комісія, Google, Liberty Global, European Schoolnet.

Ви можете завантажити українську версію посібника тут:

Джерело інформації - OSCE Project Co-ordinator in Ukraine
B0b61e4643381fdf4d073d4bb919dd8b.png
Global Teacher Prize Ukraine
Global Teacher Prize Ukraine - щорічна національна премія для вчителів-агентів освітянських змін. Премія покликана відзначити досягнення вчителя не лише щодо своїх учнів, а й щодо суспільства, та підкреслити важливість педагогів в Україні. Національну премію засновано в 2017 році ГС "Освіторія" після підписання меморандуму з фондом Varkey GEMS Foundation.

З 11 квітня до 1 серпня триває реєстрація для участі в щорічній національній премії для вчителів Global Teacher Prize Ukraine 2019. Вчитель може податися самостійно або ж бути номінований учнями, батьками, колегами чи іншими небайдужими, які вважають його гідним визнання.

Цього року переможець премії отримає рік безкоштовного навчання, поїздку в Дубай на Global Education and Skills Forum 2020 та головний грошовий приз – 250 000 гривень. Окрім того, цьогоріч вперше передбачено додатковий приз для школи, де працює переможець, – сучасну бібліотеку зі зручними робочими місцями та комп’ютерним обладнанням.

Детальніше - Global Teacher Prize Ukraine
B0b61e4643381fdf4d073d4bb919dd8b.png
Академічна доброчесність
Проект SAIUP пропонує матеріали щодо дотримання академічної доброчесності: Детальніше - матеріали "Академічна доброчесність
B0b61e4643381fdf4d073d4bb919dd8b.png
Кліматичні краплі
Мобільний додаток «Кліматичні краплі» є технічною основою шкільного конкурсу, в рамках якого шкільні громади провадять навчання з питань змін клімату, здійснюють еко-дружні вчинки та проекти, та обмінюють зароблені краплі на знижки та призи партнерів додатку.

Для цілей конкурсу, вуглецева нейтральність означає позитивну різницю між скороченням викидів CO2 внаслідок здійснення кліматично-дружніх вчинків шкільною спільнотою та вуглецевими викидами внаслідок роботи школи. Такі викиди будуть розраховуватися самими учнями з допомогою команди проекту Кліматичні Краплі, тоді як скорочення викидів CO2 будуть фіксуватися у додатку Кліматичні Краплі. Кліматично-дружні вчинки включають сортування відходів, висадку дерев та заходи з енергозбереження, а кліматичні проекти – будь-які ініціативи у школі чи за її межами, які приводять до скорочення викидів парникових газів. Такі проекти можуть здійснюватися самостійно або у співпраці з місцевими громадами, бізнесом чи владою.

Детальніше -Кліматичні краплі
B0b61e4643381fdf4d073d4bb919dd8b.png
Курс "Протидія та попередження булінгу в закладах освіти"
Булінг (цькування) – тривожна тенденція, особливо для сучасного дитячого середовища. За результатами дослідження, проведеного UNICEF у 2017 році, 67% дітей в Україні у віці від 11 до 17 років стикалися з проблемою булінгу (цькування) впродовж останніх трьох місяців, а 24% дітей стали жертвами цього явища.

Мета курсу – навчити освітян розпізнавати ситуації булінгу (цькування) та вчасно і правильно реагувати на його прояви в освітньому середовищі.

Цей курс підготовлений в рамках створення національної системи протидії та попередження булінгу (цькування) в закладах освіти Міністерством освіти і науки України за підтримки Міжнародного фонду «Відродження» та українського громадського проекту масових відкритих онлайн-курсів Prometheus.

Детальніше - Курс "Протидія та попередження булінгу в закладах освіти"
B0b61e4643381fdf4d073d4bb919dd8b.png
Академічна доброчесність у школі
Проект сприяння академічній доброчесності в Україні – SAIUP оголошує реєстрацію шкіл для участі в Всеукраїнській кампанії «Академічна доброчесність у школі», що має на меті представити керівникам та вчителям закладів середньої освіти методики інтеграції освітніх компонентів з академічної доброчесності в навчальний процес та ознайомити учнів 9-11 класів із принципами доброчесності у навчанні.

Представники Проекту впродовж березня-травня – І етап та вересня-листопада – ІІ етап мають намір провести презентації напрацьованих методичних та інформаційних матеріалів, а також уроків-виховних годин для школярів у закладах середньої освіти України.

Теми презентацій для педагогів:

  • Принципи академічної доброчесності як основа ефективного навчання
  • Основи академічного письма та роботи з текстом
  • Фасилітація школярів для свідомого вибору у подальшому здобутті освіти
  • Представлення матеріалів для проведення виховних годин та використання елементів з академічної доброчесності на уроках (сценарії уроків, інфографіка, соціальні відеоролики)

Теми виховних годин для школярів:

  • Що таке принципи академічної доброчесністі та чому вони важливі?
  • Види недоброчесної поведінки та як вона шкодить самим учням?
  • Знання – основний капітал для здобуття успіху в майбутньому

Якщо ви зацікавлені в проведенні подібних заходів у вашій школі та отриманні освітньо-інформаційних матеріалів, просимо заповнити реєстраційну форму: https://goo.gl/forms/KqyxyLcjFcP2mijt1

Представники Проекту SAIUP впродовж двох тижнів сконтактують з вами для подальшої координації та обговорення деталей щодо організації заходів у вашій школі.
B0b61e4643381fdf4d073d4bb919dd8b.png
Для вчителів інформатики
Wick Editor - безкоштовний онлайн-редактор для створення анімацій за допомогою JavaScript.

На сьогодні активна версія 0.15, у якій є можливість додавати відео, малювати та багато іншого.

Приклади: