Web-квест з інформатики "Таємниця Тесли" — различия между версиями

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск
Строка 18: Строка 18:
  
 
== Місце квесту в навчальному процесі: ==
 
== Місце квесту в навчальному процесі: ==
Квест можна проводити у курсі інформатика, розділ " Текстовий процесор".  5 клас  та 6 клас <br />
+
Квест можна використати до курсу інформатика, розділ " Текстовий процесор".  5 клас  та 6 клас <br />
 
Також можна проводити квест для всіх бажаючих у позаурочний час.
 
Також можна проводити квест для всіх бажаючих у позаурочний час.
  

Версия 16:56, 26 апреля 2017

Содержание

Автор:

Проценко Альона Павлівна, вчитель інформатики

Навчальний заклад

Запорізька гімназія №50

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети:

інформатика, фізика

Вік учнів, клас

5-7 класи

Термін проведення:

1 година 30 хвилин

Необхідне обладнання:

комп'ютер/ноутбук з підключеним високошвидкісним Інтернетом

Місце квесту в навчальному процесі:

Квест можна використати до курсу інформатика, розділ " Текстовий процесор". 5 клас та 6 клас
Також можна проводити квест для всіх бажаючих у позаурочний час.

Адреса квесту:

Посилання на квест

Попередня підготовка до проведення:

Учні повинні вміти користуватися пошуковими системами, мати власну електронну скриньку.
Повторити правила безпечної роботи в Інтернеті.
Також треба ознайомити учнів з поняттям квесту, структурою квесту, розповісти про його основні етапи, ознайомити з завданнями.

Мета квесту:

розширити і систематизувати знання учнів по темі "Текстовий процесор";
формувати інформаційну пошукову та дослідницьку компетентності учнів під час самостійної роботи;

ознайомити з цікавими фактами про видатного фізика Миколу Тесла.

Завдання квесту:

 Комната №1

Приветствую тебя, мой Друг!

Сейчас ты находишься в первой комнате неизвестной лаборатории – Офис. Напоминаю, чтобы попасть в следующую комнату тебе нужно открыть дверь, а для этого ввести код. Код ты отгадаешь, когда расшифруешь подсказку. Даю тебе первую подсказку.

«Первоначальный план»

Я, будучи студентом, в 1870-х роках, предвидел создание «идеальной машины», работающей на електриці. Это была главная работа всей моей жизни.

Деякі из более ранних идей оказались мне ненужными для моей «идеальной машины», тому я использовал их в соответствующих коммерческих целях.

В 1914 году, когда я был очень стеснен в денежных средствах, я неудачно намагався зацікавити американское правительство субмариной и электротехнологиями. Але американское правительство отказалось финансировать мое предложение, поэтому я продал свою технологию немецкому министру военно-морского флота.

Чтобы узнать, как называлась «идеальная машина», тебе, мой друг, нужно исправить ошибки в тексте и расшифровать слово по схеме:

1 строка – 29 знак (без пробелов),

2 строка – 21 знак (без пробелов),

2 строка – 26 знак (без пробелов),

4 строка – 4 знак (без пробелов),

5 строка – 19 знак (без пробелов),

8 строка – 7 знак (без пробелов),

8 строка – 11 знак (без пробелов),

9 строка – 21 знак (без пробелов).


 Комната №2

Поздравляю тебя мой Друг!

Ты справился с первой подсказкой. Сейчас ты находишься в комнате – Библиотека.

Вторая подсказка будет сложнее. Итак, вот она:

Задание


 Комната №3

Дорогой мой Друг!

Ты находишься в последней комнате – Лаборатория. Тебе осталось отгадать последнюю мою подсказку. В этой комнате спрятан сейф за картиной. На картине место, где Я проводил большую часть своего времени. Составь ниже картинку, чтобы узнать. Когда найдешь картину, то внимательно присмотрись и ты увидишь код. Узнав этот код ты откроешь сейф, в котором спрятан мой архив. Желаю удачи!

Задание

Критерії оцінювання квесту:

Критерії оцінювання квесту

Отримані результати:

Веб-квест "Таємниця Тесли" мав на меті деякі результати:

  • зацікавити дітей до вивчення розділу "Тестовий процесор".
  • підвищити мотивація до вивчення курсу "інформатика",
  • поглибити і розширити кругозір учнів до світу.

Запропонований квест сприяє розвитку пошукових вмінь та навичок (за допомогою мережі інтернет), уміння самостійно планувати, здійснювати та аналізувати свою діяльність, виховує увагу та здорову конкуренцію. Після апробації квесту було проведено опитування, в якому взяли участь учні 5-х та 6-х класів, аналіз якого свідчить про те, що дітям сподобалась гра, їм було цікаво виконувати завдання, допомагати однокласникам у вирішені певних питань. Що, в свою чергу, стимулює учнів до навчання та підвищує результативність уроків. За результатами квесту учасники отримали сертифікати.